Červenec 2010

Master of Rock: Den čtvrtý a cesta domů

28. července 2010 v 22:32 | Slivka |  Ze života
rock
Konečně dopíšu "report" z MoR, abych vám mohla psát své ostatní prázdninové zážitky:D Noc proběhla v duchu bouřky a deště.. neustále jsem se budila.. ale zima nebyla nejhorší, takže jsem stejně ani tuto noc spacák nevyužila.. celý zbytek dne byl v duchu nadýmání a válení se ve stanu.. odpoledne jsme zjistili, že máme některé věci dost promočené.. kolem čtvrté jsme si zašli do "centra" pro pití a menší sváču.. pak jsme si znovu lehli.. teda spíše já.. kolem osmé jsme se rozhodli, že chceme jet domů dřív než o půl desáté.. vlak nám jel za půl hodiny.. s nabalením jsme to opravdu nestíhali.. takže jsme se rozhodli jet o půl páté ráno.. nebo nějak tak.. to obnášelo sbalit si prakticky ve tmě :D v devět začali Accept.. my se stále balili.. a já zjistila, že mé jediné dlouhé kalhoty jsou taky mokré.. tak mi muž půjčil své maskáče.. prý mi to slušelo :) pak následovala vtipná scénka.. muž se taky převlíkal do dlouhých kalhot, které mu jsou ale trochu volnější, takže potřeboval přehodit opasek.. sundal si kalhoty, vyndal opasek, nasadil si kalhoty, nasadil opasek.. aby zjistil, že má znovu třičtrťáky :D a k tomu ta hláška "tak mi nejsou tak volné jak jsem myslel" :D napopdruhé setrefil do správných kalhot :) pak jsme tak trochu pospíchali na ty Accept.. stihli jsme poslední půl minutu.. nekecám :D ještě jsme měli v plánu nakupovat.. nj, nerada nechávám věci na poslední chvíli, ale mé zažívací ústrojí to vymyslelo takto.. takže jsem si koupila kvalitní modrou palestinu a úžasnou tašku (třeba jednou dodám fotku) a aLi jsme koupila zebrovatý šátek :) jsem ráda, že se ti líbil :) muž si koupil hezké triko a domů vezl pro každého placku.. pak mi koupil čepované Frisco (mňam, ale na lačný žaludek mi nedělá žádný alkohol dobře, takže jsem ho raději nevypila celé).. sedli jsme si pod stan s obrazovkou, na které vysílali hlavní stage, muž si zašel pro jedno z posledních piv, které tam čepovali a dívali jsme se na Lordi/y.. nejlepší byl týpek kousek od nás, který měl nafukovací kytaru, jako spousta lidí utracejících první dva dny, kdy je ještě prodávali a rozjíděl to tam mnohem víc, než ty zrůdy na podiu :D

žába
Vstali jsme něco po třetí.. složili stan a šli na vlakové.. hned v prvním vlaku nás pobavila ženská, která nadávala, že ty vlaky mají spoždění.. průvodčí :"Ty sboždění jsou kvůli tomu festivalu ve Vizovicích" ženská: "mě žádný festival nezajímá" průvodčí (s úšklebkem) "ty vlaky mají spoždění už týden" :D ale nechápu, ten vlak, kterým jsme jeli, jezdí vždycky a v Otrokovicích byl ještě o pět minut dřív. neřešit.. počkali jsme, do Přerova jsme jeli v uličce, ale jenom 10 minut.. pak jsme hodinu počkali na vlak do Svinova.. a pak už odvoz autem.. L. měl asi výčitky svědomí, že nejel s náma, tak pro nás přijel.. a přijel s O. .. viděla jsem ho poprvé.. napoprvé mi přišel jako fakan.. na podruhé už méně, ale pořád fakan, ale o tom jindy.. cestou jsme mírně usínala.. ale pobavila mě hláška "Je tady 60 a já jedu 90.. Tady je dokonce 30 a já jedu 60.. Jestli se ti něco nelíbí, tam máš dveře" :D a lol.. přišla jsem domů, chtělo se mi spát.. po půl hodině mě to přešlo.. naši šli do práce, já si sedla k počítači a pak jsem šla umýt opálení.. myslela jsem, že je to špína.. ani nebyla.. vážně jsem trochu opálená.. jde vidět, že sluníčko účinkuje i ve stínu :) kolem páté jsem si šla lehnout.. usla jsem ihned.. po dvou hodinách mě nechtíc probudila, mamka, která přišla domů.. já si ale myslela, že je už ráno :D až po deseti minutách jsem si uvědomila, že ty zprávy, které jsou všude nejsou ranní programy, ale normální zprávy a že jsem mírně zmatená :D ale sranda musí být :D

a pár postřehů na závěr: a) když necháte flašku vody ve stanu, na který celý den svítí slunce, můžete si plnohodnotně zalít čaj 60° vodou :D
b) ghotičky jsou trapky.. bez urážky.. to co tam předváděly ty 4 v šatech na ples na Tarje.. musela jsem se smát :D
c) vyfotila jsem 11 fotek.. z toho 3 Epica, jinak tam je fotka oblohy a mraveniště :D
d) příští rok jedeme znovu, protože to prostě stálo za to a bereme sebou kohokoliv :)
P.S. vím, že vás všechny 4 články asi moc nepobavily, ale je to tu hlavně pro mě, at nezapomenu, že naše první společná dovolená dopadla úžasně :) a sry za chyby a překlepy, vážně se mi to po sobě nechce číst :D

Masters of Rock: Den třetí

24. července 2010 v 10:17 | Slivka |  Ze života
kytara
Noc probíhala stejně jako předešlá.. ráno ale nebylo pod mrakem, takže jsme do obchodu pro vodu a následně do stínu byli vyhnáni už kolem osmé.. hrát začínali už o půl desáté, takže o hudební kulisu jsme měli znovu postaráno.. kolem poledne hráli Legendy se vracejí.. už nevím co všechno hráli, ale vím, že jsem asi 20 minut spala.. vlastně se nám často stalo, že jeden z nám usnul minimálně na 15 minut a při tom třeba já neumím v hluku spát.. hold únava je únava.. když začali hrát Škwor, zašli jsme si pro pizzu a vrátili se do kempu.. a začalo to nejhorší co jsem očekávala.. začalo mě bolet břicho.. po dvou dnech bez záchodu se nebylo čemu divit.. takže jsem našla čistou ToiToiku a zalezla tam.. do 10 vteřin mi bylo vedro jako v sauně.. upřímě řečeno mohli by tam někde udělat nějaké větrání, protože pokud na plastovou budku paří celý den slunko, opravdu to není k vydržení.. po nějaké chvilce jsem myslela, že se vyvrátím.. srdce mi tepalo rychlostí sprintera a tak jsem celá spocená raději vylezla ven.. tohle se opakovalo ještě jednou a pak jsem už raději běžela do lesa :D no prostě můj kamarád průjem se dostavil :D po nějaké době mě břicho přestalo bolet, ale i tak bylo rozhodnuto, že v ten den už nikam nejdeme.. takže jsme zalezli do stanu a váleli se.. váleli a váleli.. na večer se zdálo, že bude pršet, ale přišlo to až po půlnoci, když jsem potřebovala čůrat a v ten moment kdy jsme vylezli ze stanu začalo neskutečně lít a byla taková menší bouřka.. sranda no.. po návratu jsme zjistili, že na pár místech kape, ale jinak impregnace obstála a následky opření několika věcí a batohů o stan jsme zjistili až následující den navečer :D

Masters of Rock: Den druhý

22. července 2010 v 21:39 | Slivka |  Ze života
rock
Probudili jsme se o půl osmé úžasně odpočinutí :) bylo mírně pod mrakem tak jsme se váleli.. o dvě hodiny později jsme už ale byli znovu nuceni opustit stan z důvodu nedýchatelnosti vzduchu a potu, který se vylučoval v hektolitrech.. zašli jsme pro další balík vod a znovu jsme se sebrali do lesíka na cestu do stínu.. bohužel tohle místo hodně lidí používalo jako toaletu a tak bylo v určitých místech nemožné být, protože to tam smrdělo po chcankách..ale jinak krása.. nezajímavější bylo, když chtěli obyvatelé dojet k blízkému domu, ale na cestě ležel tak opilý chlap, že ho probudili až po hodině kýblem vody :D v tu chvíli jsem mu záviděla- bylo vedro k nevydžení.. kolem poledne jsem dostala hlad, tak jsme šli do areálu pro pizzu.. zrovna hráli Citóni, tak jsme si sedli do stínku pod tribunu a zpívali Ocelové město :) na Visací zámek jsme se znovu vydali do lesa.. slyšeli jsme dost :D když znovu zalezlo slunko, zašli jsme se opláchnout a vydali se na druhou půlku Tublatanky a na celou Epicu.. Epica? nejlepší zážitek za celém MoR.. dokonalost, úžasnost, krásná zpěvačka s dokonalým hlasem.. krom toho kýčovitého větráku to nemělo chybu :) pak do stanu.. hmmmm :D tak vydýchaný vzduch jsem snad nezažila :D dokonce se vzdušná vlhkost srazila na stěnách stanu :D taková prasátka, ale ti co jsou v celibátu neví o co přicházejí :D pak se v noci protlačit někam dozadu na Manowar a pak hurá do stanu.. chtěla jsem napsat do spacáku, ale vytáhli jsme jenom jeden a ten jsme ještě ani jednou nepoužili, protože v noci bylo dostatečně vedro na to, aby mi bylo vedro v kraťasech a tílku :D

Masters of Rock: Den první

21. července 2010 v 10:43 | Slivka |  Ze života
rock
Nenávidím vstávání o půl třetí ráno.. ano čtete správně o půl třetí.. za hodinu nám jel vlak.. stihli jsme ho.. on na zádech můj 13ti kilový batoh s mým oblečením a společným jídlem. v ruce stan. já na zádech jeho 5ti? kilový batoh s jeho oblečením a v rukou spacáky.. směrem na Ostravu začalo svítat a já se přemlouvala k tomu, abych neusla.. ve Svinově muž málem nastoupil do Pražského vlaku :D pak přestup v Přerově(tady jsme potkali první individua v černém :)) a ještě jeden v Otrokovicích.. nechápu myšlení českých drah.. ví, že ten vlak končí ve Vizovicích kam míří dost přes 20 tisíc lidí a pošlou tím směrem dva maličké motorové vagóny.. bleh.. hlavně když nastoupila ta postarší dáma, která se postavila tak, že do mě neustále mlátila batohem.. uááá.. po hodině stání jsme konečně vystoupili do rána opilců.. bylo 7 a pár minut.. první lidé se probouzeli z kómatu a mířili bud do obchodu pro snídani nebo rovnou ke stánkům s pivem.. a začínalo být vedro, kterému nemělo být konec v nebližších třech dnech.. v placeném kempu nám oznámili, že nemají místo.. fajn.. potkali jsme mužova kamaráda, který nás navedl přibližným směrem, kde stanovali oni.. trefili jsme.. postavili stan, naházali do něho věci a zjistili, že je v něm po minutě nedýchatelno.. takže jsme se vydali směr obchod pro vodu.. koupili jsme 6 lahví neperlivé vody.. vydržely nám den! cestou jsme málem umřeli a stín nikde.. tak jsme se šli projít a kousek od stanu jsme v lese našli krásnou cestu a s ní stín.. toto místo se nám stalo útočištěm na tři dopoledne a tři odpoledne :)

free
vedro čím dál větší a začali se objevovat lidé s náramky, které nasvědčovali tomu, že pouštějí do areálu.. ne nechtělo se nám.. museli bychom na slunce :D když se kolem půl šesté udělal v kempu stín, namířili jsme do stanu.. za chvíli začali hrát Horkýže.. ano chtěli jsme na ně jít.. ano aLi, nešli jsme :D celý den dívání se na mě v šortkách a plavkách a muž bez trička totiž udělalo své :D po sedmé jsme se ale vydali alespoň pro ty náramky.. jsou hezké.. fialové.. ladí mi tím pádem k šatům :D čekali jsme asi 15 minut s tím, že mnozí ti, kteří už si kontolou prošli dřív museli čekat s náma.. naštěstí to vyřešili rychle a po zbytek festivalu šlo všechno plynule.. po obhlídce areálu a zjištění, že hlavní stage je opravdu ta 100 metrů od stanu, jsme se vrátili do našeho dočasného bydliště.. sice jsme byli dost unavení, ale celou dobu jsme se těšili na Tarju s filharmonií takže jsme se na ni vydali.. jediný koncert toho dne pro nás.. a pocity? zklamání.. filharmonie byla špatně nazvučená, takže je šlo slyšet jenom při sólech.. škoda.. půl hodiny před koncem jsme se sebrali a šli spát.. ve stanu sice nebyl poslech tak kvalitní, ale hodně skupin jsme slyšeli během všech dnů takhle a přežili jsme.. a navíc jsem byla tak unavená, že jsem spala i při tom hluku :)

Loučení

14. července 2010 v 18:54 | Slivka |  Ze života
rock
Cítím povinost se s váma rozloučit.. zítra ve tři ráno a pár minut vyjíždíme s mužem směr Vizovice na Masters of Rock.. zbaleno už v podstatě mám.. ted už jenom nabít mobil, oholit se(snad to ty čtyři dny ty chloupky vydrží a nebudou moc růst :D) najíst se a jít co nejdříve spát :) jedeme tak brzo protože chceme chytit co nejlepší místo v kempu.. a hlavně chceme aby ten kemp byl placený, protože je tím pádem i hlídaný :D děsně moc se těším :) jenom se trochu děsím toho počasí.. klidně at sprchne ale at nelije celou dobu.. mějte se fanfárově :)

stačí se vypsat..

11. července 2010 v 21:36 | Slivka |  Ze života
rob
tak zaprvé nechci aby tu na vás jako první vyskakoval ten depresivní článek a za druhé nic není tak zlé, jak to vypadá :) do čtyř jsem se sice potulovala po bytě od ničeho k ničemu, ale pak jsme jeli k babičce :) za á za Bájou a za bé za koťátkem.. sestřičkou naší WooWoo neboli Cyrilky neboli Natálky :D obě jsou roztomilé a k sežrání.. jakože Bája i koťátko :) pak jsme se sjeli podívat na barák babiččiny sestry, která ho opravuje.. ten výhled.. ach.. miluju a nechci jiný :) pak ještě k babi sníst úžasný zákusek.. a nakonec jsem před chvílí zašla na hřiště k baráku nechat se sežrat komárama.. ale hlavně jsem šla znervózňovat muže při čutání s L. :D repelent fungoval, ale nepodařilo se mi ho nanést všude a ty svině okřídlené toho využily .. ale alespon jsem si poslechla nějakou tu hudbu a uvažovala nad MoRama.. už se děsně těším.. na hudbu, na to až mě z ní bude bolet hlava, na levný chlast, který stejně pít nebudu, na tu únavu, na to, že asi bude přes den hezky a každý večer nás čeká bouřka(teda alespon tak to vyplývá z předpovědi..) a na to válení v tom stanu, kde bude sto stupňů.. takže budu nadržená jako chlap :D na to se těším nejvíc :D

NUDA

11. července 2010 v 11:29 | Slivka |  Ze života
...
dva dny za sebou jsem se mohla opalovat, číst a užívat si léto, ale dva dny za sebou jsem myslela, že budeme spolu.. byli? ne.. vždycky mu do toho něco vlezlo.. takže jsem se dva dny za sebou nudila doma.. vlastně jsme včera nainpregnovali stan na MoR.. a později jsem opustila lehátko, sluníčko a knížku, at pak nemusím otravovat naše s odvozem.. pak jsem udělala tu chybu, že jsem vstala od počítače.. takže mě zasedl brácha a já se až do večera nudila u televize.. ale alespon jsem se podívala na Honbu za svobodou.. Ben je kunďák :D.. pak jsem šla tu úža náladu raději zaspat..

ráno jsem protřídila část časopisů na vyhození.. raději nebudu počítat kolik peněz v nich mám.. a před chvílí jsem vařila kuře na smetaně.. myslím, že to chutná divně a nevýrazně.. asi do toho ještě přidám sůl, i když už jsem tam nasypala dvě špetky velké jako USA..

co říct na závěr? myslím, že mám právo si občas postěžovat a nedusit to v sobě.. na to ten blog mám.. a to, že tu chodí? bohužel, ale prostě občas nemám dobrou náladu a nejlepší je pro mě se z toho vypsat..

Týden a kousek za náma

9. července 2010 v 10:46 | Slivka |  Ze života
robsten
První týden prázdnin za náma.. zatím jsem relativně spokojená.. ted musím pouvažovat jak šly za sebou mé aktivity..

jak jsem psala, na zakončení školního roku byla naplánována čučo párty.. skoro nikdo si víno nekoupil a pilo se pívo nebo vodka :D až na to, že nedorazila aLi :( to byla relativně povedená akce.. hektolitry džusu, vodka, dýmečka, slanosti, komáři a všude rosa :D ale byla to havířovská klasika pro skupinu se členy pod 18 let.. tedy pole u Lučiny..

další den jsme se s mužem sice probudili o půl desáté, ale proč nepoležet v postýlce do půl jedné, že? :D a pak rychle domů, dát se do pucu a hurá za tetou do Ostravy.. tam nás čekal řízek s bramborovým salátem :D a něco jako můj synovec.. prostě syn bratrance.. trpaslíček náš milovaný :D děti jsou fajn.. hlavně ty, které nejsou rozmazlené..

pátek a víkend se nesl v duchu už ani nevím čeho.. ale v neděli odpoledne jsme byli u babičky podívat se na něco jako moji neteř.. opakuje se to co u trpaslíčka :D

v pondělí jsme s aLi jely do Futura.. nakupovat (sice jsem myslela že nakoupím víc, ale knížka - Andělé a démoni a náušnice mi udělaly dostatečnou radost :)) do KFC a do kina na Zatmění.. musím říct, že mě film potěšil.. zatím se jim to povedlo nejlépe.. prostě oproti nudnému Stmívání by snad bylo lepší cokoliv :D ale ne, natočili to dobře, až na to, že Robert nemusel mít ty hnusné pejzy :D

v úterý jsme s mužem a skoro švagrovou jeli do ZOO.. prošli jsme ji až k žirafkám a začalo pršet, ale kromě rysů :( , jsme viděli asi všechno, takže těch pár tisíc kapek nás až tak nerozhodilo :D a odpoledne jsme se tuším váleli u muže a hráli jsme dobyvatele..

ve středu s našima do práce.. ale proč vydělávat když máme koťátko :D takže aktivita byla jasná.. kotě, kotě, kotě a pak čtení Andělů a démonů.. s lítostí musím říct, že mi nevydrží asi ani týden.. z 470 stran mi chybí asi 130 a to předpokládám zvládnu během chvilky.. ale to je u mě znak kvality četby.. ta knížka je dokonalá.. nekecám.. film byl úžasný, ale knížka jako vždy převládá na plné čáře..

a včera? konečně jsem si zašla na gyndu.. čekala jsem 30 minut, abych za minutu byla venku :D ale alespon mám zase na půl rok vystaráno.. pak jsme se s mužem prošli k nim domů, zavezli tchána do práce, zajeli jsme k nám (nikdo nebyl doma :)) pak do knihovny (půjčila jsem nějaké fejetony pro maminu a pro obě knížku podle Chirurgů, toho seriálu.. vypadá to hodně čitelně :)) pak jsme chvíli pobyli u muže doma a pak jsme vyrazili na Baník.. no.. s politováním musím říct, že to byla nuda.. ale zas na druhou stranu jsme si zřejmě naposledy zašli na Bazaly.. cestou zpět mě rozbolela hlava a naštval L... ne ten můj.. doma jsem pokecala s maminou, koukla na net a šla spát..

a ted tu sedím a píšu.. samotná jsem překvapená, jak akční jsem zatím byla.. a za týden se už budu probouzet ve stanu do druhého dne MoR :)